Gunboards Forums banner

Stier rommel

8.1K views 48 replies 31 participants last post by  Reverend Mauser  
#1 ·
Kocht een nieuwe Taurus 942 .22 magnum revolver via GunBroker. Ik dacht dat het feit dat hij kleiner is dan een Ruger LCRx en twee patronen meer bevatte, terwijl hij toch 3" was, een win-win situatie was. Ik kreeg hem, maakte hem schoon en laadde hem met wat Federal FMJ's. De helft ervan weigerde te vuren. Een paar ervan vuurden de tweede keer rond het wiel. Opnieuw geladen, hetzelfde. Federal JHP geladen. Hetzelfde. Pakte wat CCI JHP. Hetzelfde. Nam alle munitie die niet afging in de Taurus en elke enkele patroon vuurde perfect in de Ruger.

Grrr.

Ik kreeg een geweldige deal van GB, maar dat wordt tenietgedaan door de PITA en de kosten van het moeten opsturen voor een garantiereparatie op de eerste dag. Ik weet niet hoe je zoiets mechanisch simpels als een revolver kunt verknallen, maar ze hebben het voor elkaar gekregen, en het gebrek aan kwaliteitscontrole/testen. Ik hoop dat ze me een vervanging geven; wie wil er nou een pistool dat ze niet kunnen vertrouwen?

#2 ·
Mijn volledig niet-Taurus-gerelateerde ervaring is dat 22mag messing iets dikker messing is dan 22LR. De 22LR heeft al de reputatie een goede hamerslag nodig te hebben. De 22mag heeft iets meer impact nodig. Ik heb dubbele slagpennen gezien op sommige rf-geweren. Voor de industrie is er een beetje een evenwichtsoefening, een sterkere hamerveer betekent een zwaardere trekker. Ik zou dit waarschijnlijk zelf proberen te repareren, omdat ik deze weg al ben gegaan met een paar oudere gebruikte 22mag revolvers. H&R, wat ik wel leuk vind. Ervan uitgaande dat er voldoende slagpin uitsteekt, zou ik ofwel een sterkere veer nemen of een kleine afstandhouder onder de veer plaatsen. Het is een nieuw wapen, dus Wolffe kan dat model ondersteunen. Anders wacht je misschien een tijdje, geld vastgebonden aan ergernis. En als het terugkomt, kun je van 50/50 naar 98% ontsteking gaan. Ik hoop dat dit geen zelfverdedigingsrevolver is. IMHO RF geen goede keuze voor die rol.

#3 ·
Controleer de trekker en zorg ervoor dat deze niet te licht is.
Ruger was vroeger 14~18 lbs in double action (rimfire LCR's) om ervoor te zorgen dat de munitie afging.
Stuur het voor al het andere ter reparatie in onder hun garantie.
Veel 22's zijn kieskeurig over welke munitie erin wordt gebruikt.

#4 · (Edited)
Ik heb een Poolse blauwe volledig stalen mod 85, ik belde Taurus om de verzenddatum te krijgen en ze zeiden 2000 en hij heeft nog steeds een levenslange garantie. Ik weet niets over de nieuwe, maar deze revolver werkt feilloos en redelijk nauwkeurig voor een snubby. Ja, randvuren zijn een ander beest, ik zou hem zeker opsturen, er is iets niet in orde, kijk naar de hulzen voor lichte slagpininslagen, als die er goed uitzien, weet ik het niet, dat is meestal het probleem.

#8 ·
Kan een te diepe velgsnede zijn.

Ik heb een G2C gebruikt, sommige Taurus-producten zijn beter dan andere.

Nog steeds beter dan Kel Turd.
Ik vond een patroon die ik nog niet opnieuw had geschoten en de velgsnede was niet zo diep als een van de afgevuurde patronen, hoewel ik niet weet of dat van de Taurus kwam toen die het deed, of van de Ruger.

#9 ·
Kocht een nieuwe Taurus 942 .22 magnum revolver via GunBroker. Ik dacht dat het feit dat hij kleiner is dan een Ruger LCRx en twee patronen meer kon bevatten, terwijl hij toch 3" was, een win-winsituatie was.
Kreeg hem, maakte hem schoon en laadde hem met wat Federal FMJ's. De helft ervan vuurde niet af. Een paar ervan vuurden de tweede keer rond het wiel af. Opnieuw geladen, hetzelfde. Geladen Federal JHP. Hetzelfde. Pakte wat CCI JHP. Hetzelfde. Nam alle munitie die niet afging in de Taurus en elke enkele patroon vuurde perfect af in de Ruger.

Grrr.

Ik kreeg een geweldige deal van GB, maar dat wordt tenietgedaan door de PITA en de kosten om hem op de eerste dag voor een garantiereparatie op te sturen. Ik weet niet hoe je iets zo mechanisch simpels als een revolver kunt verknallen, maar ze hebben het voor elkaar gekregen, en het gebrek aan kwaliteitscontrole/testen. Ik hoop dat ze me een vervanging geven; wie wil er nou een pistool dat ze niet kunnen vertrouwen?
Taurus betaalt de vracht heen en weer. Ik had hetzelfde probleem met een lichte slag met een Sig P322. Het gebeurt bij alle fabrikanten. Geen van deze heeft me problemen bezorgd in de decennia dat ik ze bezit.
Image

#12 ·
De kleine G4x ?? of wat dan ook heeft me in de verleiding gebracht. Maar ik heb mijn les van Taurus lang geleden geleerd, en ik heb hem goed geleerd. Elk handvuurwapen van mij moet betrouwbaar genoeg zijn om geschikt te zijn voor dagelijks gebruik. Zo niet, dan is het weg.

#14 ·
De kleine G4x ?? of wat dan ook heeft me al verleid. Maar ik heb mijn les van Taurus lang geleden geleerd, en ik heb het goed geleerd. Elk handvuurwapen van mij moet betrouwbaar genoeg zijn om geschikt te zijn voor dagelijks gebruik. Zo niet, dan is het weg.
Ze hebben de tweede schietfunctie op de Gx4 geëlimineerd, dus je hoeft geen 30 dollar uit te geven zoals op de G2C en G3C.
Ik heb nog geen GX4 afgevuurd, maar de G2C en G3C zijn zeer betrouwbaar. Het weglaten van de tweede schietbeurt zou de GX4 ook nauwkeuriger moeten maken. Het wapen is wat klein voor mijn hand, maar de trekker is helemaal niet slecht. Ze hebben ook de veiligheid op de x4 verwijderd.

#13 ·
Ik heb maar één vuurwapen gekocht van Gunbroker, een roestvrijstalen Charter Arms 44 bulldog. Was eveneens teleurgesteld te constateren dat het niet functioneerde. Omdat Charter Arms een goed servicebeleid heeft, werd het gerepareerd voor verzendkosten. Heb er niet eens aan gedacht om een langeafstandshasle aan te gaan met de verkoper die moest weten dat de revolver problemen had. Eveneens een PITA, maar alles is nu goed. Ik heb het gevoel dat er veel honden worden uitgeladen op Gunbroker voor de volgende arme ziel om uit te zoeken. Heeft zeker een nare smaak in mijn mond achtergelaten, zal waarschijnlijk nooit meer een gebruikt vuurwapen kopen dat ik niet heb vastgehouden en onderzocht.

#17 ·
Vroeger kocht ik Taurus, maar na verschillende slechte (slecht geconstrueerde) vuurwapens zal ik dat niet meer doen.

Taurus staat al meer dan tien jaar op mijn "nooit meer"-lijst.
Hoe innovatief of cool hun schutters er ook uitzien, ze maken ze niet allemaal hetzelfde.

De schutters die naar de recensenten gaan, functioneren meestal goed, maar degenen die aan het publiek worden verkocht, lijken te zijn geassembleerd door slecht opgeleide kinderen.

Ik heb een revolver twee jaar heen en weer gestuurd en elke keer dat ik hem terugkreeg, was hij slechter dan voorheen.

Ik heb een regelrechte vervanging aangevraagd. Verzoek afgewezen.

Uiteindelijk kreeg ik een briefje waarop stond dat hij gerepareerd was en dat ik hem niet meer terug moest sturen.

De revolver scheerde lood en spuugde.
De "veiligheidsvergrendeling" zou met verschillende snelheden opwarmen dan het basismetaal en ervoor zorgen dat deze vastliep.

Taurus wist van dit probleem en zou het niet repareren omdat hun revolver nooit bedoeld was voor gebruik op de schietbaan of voor professioneel gebruik.

De dame die hem kocht, koos een ander pistool uit de vitrine en ik betaalde het verschil.

Ze kon niet voldoen aan de vereisten voor een verborgen vergunning omdat de instructeur zei dat het onveilig was.

Ik was blij dat hij dat deed.
Het was onveilig.

Ze was het soort klant dat me nooit over het probleem zou hebben aangesproken, maar iedereen die geĂŻnteresseerd was, zou laten weten dat ik het aan haar had verkocht en dat het onveilig was.

#18 ·
Ik kocht vroeger Taurus, maar na verschillende slechte (slecht geconstrueerde) vuurwapens zal ik dat niet meer doen.

Taurus staat al meer dan tien jaar op mijn "nooit meer"-lijst.
Hoe innovatief of cool hun schutters er ook uitzien, ze maken ze niet allemaal hetzelfde.

De schutters die naar de recensenten gaan, functioneren meestal goed, maar degenen die aan het publiek worden verkocht, lijken te worden geassembleerd door slecht opgeleide kinderen.
Kocht een nieuwe Taurus 942 .22 magnum revolver via GunBroker. Ik dacht dat het feit dat hij kleiner is dan een Ruger LCRx en twee patronen meer bevatte, terwijl hij toch 3" was, een win-win was.
Kreeg hem, maakte hem schoon en laadde hem met wat Federal FMJ's. De helft ervan vuurde niet af. Een paar ervan vuurden de tweede keer rond het wiel af. Opnieuw geladen, hetzelfde. Geladen Federal JHP. Hetzelfde. Pakte wat CCI JHP. Hetzelfde. Nam alle munitie die niet afging in de Taurus en elke enkele patroon vuurde perfect af in de Ruger.

Grrr.

Ik kreeg een geweldige deal van GB, maar dat wordt tenietgedaan door de PITA en de kosten om hem op de eerste dag voor een garantiereparatie op te sturen. Ik weet niet hoe je iets zo mechanisch simpels als een revolver kunt verknallen, maar ze hebben het voor elkaar gekregen, en het gebrek aan kwaliteitscontrole/testen. Ik hoop dat ze me een vervanging geven; wie wil er een pistool dat ze niet kunnen vertrouwen?
Nadat ik ze had gebeld om te volgen (niet andersom), zei Taurus dat het frame verbogen was en dat ze het pistool zouden vervangen. Ik denk dat de slecht opgeleide kinderen echt een slechte dag hebben gehad....

#19 ·
Nadat ik ze had gebeld om te volgen (niet andersom), zei Taurus dat het frame verbogen was en dat ze het pistool zouden vervangen. Ik denk dat de slecht opgeleide kinderen echt een slechte dag hadden....
Of de gebruikte man die je kocht, was in de war gebracht door degene die hem voor jou bezat.

Hoe vaak heb je gelezen, nou, het deed X dus ik ging de lijn af. Dat horen we toch nooit?

Op een ander forum is er iemand die vertelt hoe zijn gloednieuwe, in de doos, ruger de patronen waarvoor hij is gebouwd niet kan chamberen, ik denk dat de slecht opgeleide kinderen bij Ruger een slechte dag hadden.... maar dat is toch horen zeggen, toch? Oké, eentje die ik uit de eerste hand heb bekeken, een 1022 die ik uit het plastic haalde met een loop die zo krom was dat je hem met het blote oog kon zien, en dit was een kerstcadeau. En die fantastische Ruger-ondersteuning vroeg me: Wil je de loop houden?

Nou, dat was ik van plan, jammer dat ik nu weet dat je de dingen zo bouwt dat ze direct uit de doos vervangen moeten worden.

Weinig dingen maken me meer boos dan dit soort threads.

#21 ·
Had een Taurus PT-908. Pastte goed, mooie afwerking maar waardeloos als schietijzer. Het werd gestolen en ik hoop nog steeds dat de dief het probeert te gebruiken in een vuurgevecht. Momenteel heb ik een 44 Magnum Wheelgun. Werkt als een kampioen in de 200-250 rondes die ik erdoorheen heb geschoten. Ik ben echter niet van plan om nog een Taurus te kopen. Er zijn te veel andere merken waarover niemand klaagt om het risico te nemen er een te kopen.

#23 ·
Jammer te horen dat je een slecht pistool hebt gekregen. Ik heb al jarenlang problemen gelezen bij Taurus, af en toe. Een paar jaar geleden kocht ik een Taurus model 608 revolver. 8 schots .357 magnum S&W kloon. Ik ben dol op het pistool, de timing en de trekker zijn geweldig, het is erg nauwkeurig en heeft een kleine cilinderspleet. De enige klacht die ik heb, is dat de poortloop de explosie veel erger maakt dan een niet-gepoorte loop.

#28 ·
Het enige vuurwapen dat ik ter reparatie moest opsturen, was mijn Taurus 44 Titanium. Na slechts een handvol schoten afgevuurd te hebben, draaide de cilinder niet meer. Ik stuurde hem naar Taurus en had hem in minder dan een week volledig functioneel terug, maar ik heb er geen vertrouwen meer in, omdat ik hem gebruikte als mijn draagpistool in de bergen. Ik ging terug naar mijn super betrouwbare Ruger Redhawk, duizenden schoten en nooit een probleem.
Jim

#29 ·
Ik herinner me dat ik op de LGS een keer een Taurus .38 revolver van lage kwaliteit vasthield. Ik had moeite om de cilinder te openen en naar buiten te zwaaien. Toen het wel lukte, sneed ik mijn duim wijd open aan een vlijmscherpe rand. Ik was niet onder de indruk.

Maar verder heb ik geen problemen gehad met de andere statuswapens die ik heb gehanteerd, gekocht en gebruikt. Misschien had ik geluk, ik weet het niet.

#30 ·
Vele jaren geleden bood Taurus een 9-schots .22 revolver aan en ik kocht er een. Ik was erg teleurgesteld toen ik hem kreeg. Hij voelde letterlijk als een speelgoedpistool. Ik heb sindsdien andere soortgelijke revolvers (High Standard Sentinel en IJ Target Sealed 8) vastgehouden die van veel betere kwaliteit waren.

• Like
Reactions: limpetmine
#34 ·
Ik heb nooit nieuwe "off-brand" (niet-controversiële uitspraak?) vuurwapens op voorraad gehad vanwege, nou ja, de bovenstaande berichten, daarom. Wanneer mensen dingen zeiden als "Heb je niets goedkopers dan die Smith&Wesson, zoals een Taurus of iets dergelijks?" Na een tijdje was ik het zat om alle dingen die in de bovenstaande berichten werden weerspiegeld uit te leggen en zei gewoon vriendelijk: "Nee. Maar als je wat meer geld spaart of je oude WinMarSavMauserBrownGarand inruilt, kunnen we iets regelen." Ik dacht dat het beter was dan dat sommigen van hen op het gele formulier zouden liegen of dat een vriendin de stroman zou uithangen. Uiteindelijk bracht dat beleid veel kwalitatieve inruilacties met zich mee en stuurde het gespuis naar de andere jongens. Ik kan mensen niet tegenhouden om low-end te kopen, maar ...

#35 ·
Ik heb nooit nieuwe "off-brand" (niet-controversiële uitspraak?) vuurwapens op voorraad gehad vanwege, nou ja, de bovenstaande berichten, daarom. Wanneer mensen dingen zeiden als "Heb je niets goedkopers dan die Smith&Wesson, zoals een Taurus of iets dergelijks?" Na een tijdje was ik het zat om alle dingen uit te leggen die in de bovenstaande berichten werden weerspiegeld en zei ik gewoon vriendelijk: "Nee. Maar als je wat meer geld spaart of je oude WinMarSavMauserBrownGarand inruilt, kunnen we iets regelen." Ik dacht dat het beter was dan dat sommigen van hen op het gele vel zouden liegen of dat een vriendin de stroman zou uithangen. Uiteindelijk bracht dat beleid veel kwaliteitsinruil op en stuurde het gespuis naar de andere jongens. Ik kan mensen niet tegenhouden om low-end te kopen, maar ...
Ik heb een dozijn Taurus-pistolen gekocht vóór 1995 en na 2019. Geen problemen met welke dan ook. De TX 22 is een van de betere .22's die recentelijk zijn gemaakt. De G3 heb ik alweer een jaar en geen klachten. MAAR, je wist dat dat eraan zat te komen, toch? De TH 45 die ik kocht, is vanaf dag één een hoofdpijn geweest. De magazijnen voeren het pistool niet goed aan. Ik heb hem nu twee keer teruggestuurd en ze sturen hem terug met een "Geen problemen"-opmerking. Ze negeren mijn verzoeken om mijn magazijnen te gebruiken en ik kan ze niet zover krijgen om ze te proberen. Ze hebben beide keren de vracht betaald, maar toch. Het punt is dat ik het pistool leuk vind. Als het werkt, is het nauwkeurig en schiet het zacht. Als je erop kon vertrouwen, zou het pistool een prima draagstuk zijn. Nu? Zeker niet.

#36 ·
Taurus heeft een geweldige garantie. Een vriend kocht in 1993 een versleten Model 85 voor $100. Hij stuurde het naar de fabriek voor reparaties. In plaats van het te repareren, stuurden ze hem gratis een gloednieuwe. Ik heb maar twee Taurus-items gehad, Model 669cp .357 (jaren later verkocht) en een Judge Ultra lightweight. Nooit problemen gehad.

#37 ·
lol, ik ben online aangevallen omdat ik lachte om Taurus-liefhebbers, hilarisch, mijn buurman van 30+ jaar geleden liet me niet zo lang geleden trots een Taurus zien, probeerde hem aan me te geven, ik weigerde alsof hij me een grote stomende boomstam gaf, dezelfde man vroeg me waarom zijn nieuwe shotgun niet repeteerde, kocht een AR-stijl 12, ik geloof dat Taurus USA vanaf het begin problematisch is geweest, ik denk dat hun oudere importspullen g2g zijn en mensen denken vaak dat dat is wat ze kopen, zich niet realiserend dat het een Taurus USA-product is, maar vragen en onderzoek kunnen geld en hartzeer besparen.

Je zou denken dat ze de consumenten al een aantal jaren rommel voeren en dat het woord rond zou gaan en het gebrek aan verkoop hen zou aanzetten tot het produceren van meer kwaliteitsgericht product, maar het lijkt erop dat de zeer lage prijskaartjes gewoon te onweerstaanbaar zijn en mensen hun portemonnee openen, er is geen excuus voor "groeipijnen", het is nu 4 of 5 jaar geleden, ze zouden de productiekriebels allang uitgewerkt moeten hebben, dus het is duidelijk een kwestie van gebrek aan zorg.

#39 ·
lol, ik ben online aangevallen omdat ik lachte om Taurus-liefhebbers, hilarisch, mijn buurman van 30+ jaar laat me niet zo lang geleden een Taurus zien, er trots op, probeerde het me te geven, ik weigerde alsof hij me een grote stomende blok gaf, dezelfde man vroeg me waarom zijn nieuwe shotgun niet cyclisch was, kocht een AR-stijl 12, ik geloof dat Taurus USA vanaf het begin problematisch is geweest, ik denk dat hun oudere importspullen g2g zijn en mensen denken vaak dat dat is wat ze kopen, zonder te beseffen dat het een Taurus USA-product is, maar vragen en onderzoek kunnen geld en hartzeer besparen.

je zou denken dat ze consumenten al een aantal jaren rotzooi voeren, dat het woord rond zou gaan en een gebrek aan verkoop hen ertoe zou aanzetten om meer kwaliteitsgericht product te produceren, maar het lijkt erop dat de zeer lage prijskaartjes gewoon te onweerstaanbaar zijn en mensen hun portemonnee openen, er is geen excuus voor "groeipijnen", het is nu 4 of 5 jaar geleden, ze zouden de productiekinken allang moeten hebben opgelost, dus het is duidelijk dat het een kwestie is van gebrek aan zorg.
Ik kocht Taurus-pistolen van 1986 tot 1990, ALLEMAAL werkten prima. Ik stopte toen ze de markt overspoelden, net als vele anderen, met polymeren pistolen. Ik begon weer Taurus te kopen met de geweldige TX22, G3 en ten slotte de TH 45. De TH 45 gaf me problemen omdat de Mecgar-magazijnen defect waren. Toen dat was opgelost, is het een goed, betrouwbaar vuurwapen. Hebben ze wat rommel gemaakt? Jazeker! Ik heb er gewoon nooit een gekocht.