Kocht een nieuwe Taurus 942 .22 magnum revolver via GunBroker. Ik dacht dat het feit dat hij kleiner is dan een Ruger LCRx en twee patronen meer bevatte, terwijl hij toch 3" was, een win-win situatie was. Ik kreeg hem, maakte hem schoon en laadde hem met wat Federal FMJ's. De helft ervan weigerde te vuren. Een paar ervan vuurden de tweede keer rond het wiel. Opnieuw geladen, hetzelfde. Federal JHP geladen. Hetzelfde. Pakte wat CCI JHP. Hetzelfde. Nam alle munitie die niet afging in de Taurus en elke enkele patroon vuurde perfect in de Ruger.
Grrr.
Ik kreeg een geweldige deal van GB, maar dat wordt tenietgedaan door de PITA en de kosten van het moeten opsturen voor een garantiereparatie op de eerste dag. Ik weet niet hoe je zoiets mechanisch simpels als een revolver kunt verknallen, maar ze hebben het voor elkaar gekregen, en het gebrek aan kwaliteitscontrole/testen. Ik hoop dat ze me een vervanging geven; wie wil er nou een pistool dat ze niet kunnen vertrouwen?
Grrr.
Ik kreeg een geweldige deal van GB, maar dat wordt tenietgedaan door de PITA en de kosten van het moeten opsturen voor een garantiereparatie op de eerste dag. Ik weet niet hoe je zoiets mechanisch simpels als een revolver kunt verknallen, maar ze hebben het voor elkaar gekregen, en het gebrek aan kwaliteitscontrole/testen. Ik hoop dat ze me een vervanging geven; wie wil er nou een pistool dat ze niet kunnen vertrouwen?