Cleo... Ik denk dat, aangezien jij en Frosty het vroegen, je mijn fotografische vaardigheden niet moet beoordelen, ik had niet mijn normale setup om foto's te maken, maar hier zijn een paar snelle. Het lijkt het 1e contract te zijn, met alle FN-onderdelen. Wall zei op een gegeven moment zelfs dat hij nog nooit een van de versprongen achterste loopbanden heeft gezien die Anthony in zijn boek vermeldt en laat zien. Hij verklaarde zelfs dat hij dacht dat FN deze dubbele sling swivel bands maakte. Ik kan geen merkteken op de achterste loopband vinden, maar ik merkte wel dat er een soldeerverschil is tussen deze achterste loopband en een CZ loopband, dus ik geloof dat toen ze onderdelen leverden, ze dezelfde zouden hebben gemaakt als CZ. Maar afgezien van die band zijn alle onderdelen, inclusief de interne boutonderdelen, allemaal FN geaccepteerd met de vierkante A. De enige geserialiseerde onderdelen zijn de ontvanger en de bout. Ik heb nog geen kans gehad om de loop te controleren, maar ik twijfel er niet aan dat deze overeenkomt als deze geserialiseerd is. Er staat geen serienummer op de kolf, maar er twijfel er niet aan dat het een FN kolf is, aangezien deze een FN trekkergroep heeft en goed past en dat tijger gestreepte hout evenals een dikkere FN kolfplaat heeft. Het heeft ook de FN vizier, gegradueerd tot 1900 meter. Zodra ik de kans krijg om hem uit elkaar te halen, zal ik zoeken naar een serienummer en eventuele markeringen aan de binnenkant van de kolf zoals de loop.